3 powody, dlaczego warto stosować outsourcing w JDG
Czy warto uparcie wykonywać wszystkie zadania w swojej firmie osobiście? Czy nie lepiej zlecić je komuś stosując klasyczny outsourcing?
Czy warto uparcie wykonywać wszystkie zadania w swojej firmie osobiście? Czy nie lepiej zlecić je komuś stosując klasyczny outsourcing?
Kierowanie swojej oferty do każdego, wcale nie przynosi większych zysków, a jedynie rozmywa efekty naszych starań. Dlatego tak ważne jest to, aby wiedzieć, kim jest nasz klient docelowy i skupiać się głównie na jego potrzebach.
Jeśli choć w minimalnym stopniu interesujesz się marketingiem, z pewnością nie raz spotkałeś się z tajemniczym skrótem CTA, który w treściach perswazyjnych jest niczym Ojcze Nasz. CTA to akronim od…
W przypadku opisów technicznych należy przede wszystkim skupić się na tym, aby udowodnił on, że opisywany produkt jest stanie rozwiązać problem potencjalnego klienta.
Know-how to także często tajemnice handlowe lub patenty. Więc jak to z nim jest, czy warto się dzielić taką wiedzą z klientami?
Dziś w polecanych przeze mnie podcastach mocno social mediowo, ale myślę, że wiedza z nich przyda się każdemu.
Blog firmowy strategicznie przemyślane działanie marketingowe, które przynosi wymierne korzyści dla firmy. Dlaczego? Szczegóły poznasz w tym wpisie.
Zgodnie z obietnicą, kolejny wtorek i prezentuje Wam kolejne trzy, warte przesłuchania moim zdaniem podcasty poruszające tematykę około biznesową.
Czy odpowiedzi na pytanie jak się uczą wzrokowcy, są prawdziwe, czy istnieje w ogóle taki podział i jeśli tak, to jak pisać do takich osób?
Zainspirowana cyklicznie pojawiającymi się pytaniami o to, jakie podcasty warto posłuchać, stworzyłam cykl Podcastowych polecajek biznesowych.